Distilasyon.com

25 Ocak 2015 Pazar

Çalışmalara Ara Veriyoruz


Arkadaşlar merhabalar, siz değerli okuyucularımla buluşalı yaklaşık iki ayı oldu. Bir çok konuda sizi bilgilendirmeye çalıştım Misyonum her zaman kaliteli bir bilgiyi sizlere ulaştırmak oldu. Bir dostumun dediği gibi 'internet bilgi cehneti ama bir o kadar da cehennemi de'. Elbette kolay edilinen bilgiler biraz da değersiz olmuyor değil. Fermantasyon süresi yedi günü geçmez diyorum yok ben üç haftada yapacağım diyenler oluyor sonra kokuyor bu neden oldu diye kafa patlatanlar. 

Vizyonumda bu temiz bilgileri sizler ile kısa süreler içinde buluşturmak. Elbette arka planda ummalı bir çalışma var ve bu işi gerçekten seviyorum. Sizlere yazmaya başladığım zaman saat kaç olursa olursun sonunu getirmeden noktalamıyorum geceyi. Ama bazen beni üzen durumlarda olmuyor değil. Trafiğimiz iyi durumda. Sağ bölümde bana mesaj atabileceğiz iletişim formu bulunuyor ve teşekkür etmek çok zor gelmemeli. Nereden, hangi zamanda, ne kadar süreyle, kaç kez girdiğiniz tüm bu veriler görülebiliyor. Sizden ricam daha özverili olmanız. Bu nihai vizyonumuz da gerçekleştireceğimiz projeleri hızlandıracak ve bizi demoralize olmaktan kurtacaktır. 

Sitemi kurduğumda üç aylık vizyonumu iki ay dolmadan gerçekleştirdim. Makalelere bende bir sömestr tatili veriyorum. Bol bol okumayı unutmayın. 

Sağ bölümde yer alan blok arşivinden tüm makalelere ulaşabilirsiniz. 


Sağlıcakla,
Bol Şanş...
Lord Firework

2 yorum:

  1. Teşekkürler Emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Adam gibi yazmışsınız söyleyecek laf tenkit edilecek durum yok. Binlerce teşekkür

    YanıtlaSil