Distilasyon.com

25 Aralık 2014 Perşembe

Kaynatma



Evet arkadaşlar bugün oturdum biraz kaynatayım dedim :)  Benden bahsedeyim biraz ister misiniz bilmiyorum ama isteseniz de istemeseniz de anlatayım lüzum görmeyenler okumasınlar. Makalenin başlığını kaynatma koyduk umarım damıtma diye okuyup hüsrana uğramazsınız:)



Salsa ve Fitness ile uğraşıyorum bu aralar. Fitness yapanlar bilirler omuz, kanat çalıştım bugün makale yazacağım ama kollarım ağrıyor. :) Üstüne birde dansa gittik enerji falan kalmadı. Ağzımı koca koca açıp yazmaya çalışıyorum şu an.

20 dakika sonra:

Geleneksel makale yazma saatime gelmiş bulunmaktayım ama pek keyfim yok işin açıkcası.

Size makaleler yazarken Joy fm ile Power fm arasında zamping yaparken yoruluyorum bazen. Şarkıların ilham verdiği doğrudur. Bazen çok ciddi yazıyorsam kesin Joy fmde bir şarkının farkına varmadan etkisi altında kalmışımdır. Şuan saat 23:40 bu aralar birbirinden iğrenç şarkıları dinleyip mide fesadı geçirmeniz için kendinizi zor tutabilirsiniz. Genelde 1 den sonra güzelleşiyor. Her gün nasıl denk getiriyorlar anlamış değilim. Power fm de bozuyor arada ama bazı hitlerini seviyorum. Bakınız bu şarkı iyidir haberiniz olsun KADEBOSTANY - Castle in the Snow. 

Damıtım veya şuan alkollü olup olmadığımı merak ettiniz mi ciddi olunuz? Yoksa sende ben diyene kadar farkında olmayanlardan mısın? Son 6 ayımı da damıtım yapmadan geçirdim ve şu anda alkollü değilim. Moonshine konusunda bomba makaleler gelecek haberiniz olsun şimdiden hazırlıklarını yapıyoruz. Hadi yine iyisiniz. Sitemizin Sürpriz bir konuğu olacak Acidtrip. Moonshine kültürünün Türkiye şubesi kendisi. Bir çok Viski damıtıcı ondan direk yada dolaylı olarak yardım almıştır Türkiye'de. Onu çok övdüm kendimi beğenmeye devam edeyim :) Şaka şaka biraz yoğun kendisi umarız en kısa süre içinde bize kendinden ve moonshine kültüründen bir makale kaleme alır. Almasa da onun ağzından yazarız çok mu zor :) Buda şakaydı. Acidtrip senden makale bekliyoruz :)

Bu arada aranızda bir sözcünüz var ve ağız birliği mi yapıyorsunuz? 'Vergiler ağır geliyor bu işe girdim' şu laf ile gelmeyiniz bana :) Ben bu işi yaparken zevk almak istiyorum diye geliniz. Makaleyi döktürdük hala olmuyor. Amerika tarihinde ilk vergi içkilerden alınmıştır. Demek ki sadece Bu vergi Türkiye de değil. Birde Teşekkür edeceğim ama önce soruma cevap verciler var sizi seviyorum ama yapmayın etmeyin:) Ve lütfen siyaset yapmayalım. Onlarda vergi az efendim şu bu. Siyasetin yeri bura değil. Bende adamı değilim. Haz etmiyorum.  Ve bana göre vatanını en çok seven işini en iyi yapandır. Joy fm dinlemiyorum haberiniz olsun bu arada :) 

Mutfağa uğradım sütüm bitmiş canım sıkıldı olaydı da içeydim iyiydi. 

Neyse gençler ben yatar. Size bol şanş. İyi okuyun şu makaleleri. Bazen makalelerde cevabını verdiğim yerden soru geliyor. İlk okuldaki hocanızla konuşur kulaklarınızı çektiririm bak :) 

Aklıma geldi makaleleri yazdıktan sonra birde resim patlatmak gerekiyor hemen ona da bir ayar çekelim. Özen ile seçiyorum seviliyorsunuz kıymetini biliniz :)

Ben yokken etrafı kırıp dökmeyin hadi bakayım...
Saygılarımla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder